Deudekom verzorgt al enkele jaren de hotelinrichting van onze hotelprojecten in Nederland. Het is ideaal dat ik het meubilair, decoratie en dergelijke zelf na inkoop bij de groothandel bij de opslag van Deudekom kan laten bezorgen. Als de kamers in het hotel klaar zijn regelt Deudekom het transport, richten zij de kamers in en nemen zij het afval mee retour. De extra reden voor deze samenwerking? De veelzijdigheid en flexibiliteit van Deudekom!
Een nieuw specialisme van Deudekom is het inrichten van nieuwe of gerenoveerde hotelkamers.
Wij ontvangen het meubilair en alle andere inrichtingselementen (kluizen, badkamer elementen, matrassen etc.) in onze hub, namens onze opdrachtgever, controleren de aantallen en de kwaliteit en slaan dit op tot het moment dat wij de kamers daadwerkelijk gaan inrichten.
Zijn er afwijkingen in aantallen of kwaliteit (beschadigingen, verkeerde afmetingen), dan melden wij dit bij onze opdrachtgever, zodat richting de leverancier actie kan worden ondernomen. Door de goederen niet op de bouwplaats op te slaan wordt beschadiging en diefstal voorkomen, wat een besparing tot wel 10% kan opleveren.
Als logistiek specialist maken wij in overleg met de opdrachtgever een logistiek plan. Dit plan bevat naast een tijdslijn een demarcatie van activiteiten (wie doet wat). Afhankelijk van de snelheid van opleveren en de complexiteit van de inrichting kunnen wij tussen de 5 tot 15 kamers per dag opleveren.
Van het meubilair en alle andere inrichtingselementen maakt Deudekom per kamer kant en klare pakketten. Op de dag van uitvoering leveren wij alles aan, pakken het uit, monteren of plaatsen het en voeren de lege verpakkingsmaterialen af. Het eindresultaat is een compleet ingerichte hotelkamer klaar voor gebruik.